8 September 2014

wuu wuu lama dah aku tak update blog ni , behabok dah ! haha okay first thing aku nak bagi tahu korang semua . yang impian aku jadi kenyataan ! haha terimakasih allah sebab satukan aku dengan NUR SHIRA HANIM BINTA AZMAN ! aku  bersyukur gila .okay so now aku tak tahu nak start dari mana sebab perassaan aku sangat terharu ! haha okay okay cool cool . haha okay mula mula aku nak bagi tahu yang sayang aku dekat kau tak pernah berubah dri first kita jumpa sampai sekarang . cinta aku dan sebagai perasaan lahaha tak pernah berubah senang cite huuu ! okay so sekarang ni aku berharap dia adalah jodoh aku dan aku cintakan dia hingga ke jannah . so far untuk kali ni aku akan buktikan dekat dia yang aku memang betulbetul perlukan dia i need she , nur shira hanim in my live . okay so now aku aku dah get back balik haha macam cerite hidustan cerite kami haha . tapi tapa aku sangat sayangkan dia mmuahhh iloveyou sayang !

No comments:

Post a Comment