8 September 2014




hey sayang pejam celik pejam celik dah enam hari kita tak jumpa kan hmm , rindu sangat dekat awak sayang :') tapi tapa esok kita jumpa kan kan haha tak saba nak jumpa awak sayang . hmm awak kata awak anak datuk esok haha tapi sekejap jela anak datuk tu haha . hmm awak malam ni awak keluar dengan kawan awak mas kan , awak cakap awak nak pergi makan then karoke kan kan haha tapa sayang abie tak marah pun jangan risau awak manusia macam abie jugak perlu spent time dengan  kawan awak hmm,tapi bila awak dengan kawan kawan awak jangan buat benda yang abie tak suka ye . abie percayakan awak sayang hmm mmuahh ! dah dah ebie balik cepatye abie rindu ebie walaupun esok kita jumpa tapi rindu saya dekat awak tak pernah beerubah hmm . macam saya selalu cakap dekat awak rindukan awak adalah satu kewajipan bagi saya mmuaahhh ! sayang esok kita jumpa kan abie nak pelok kuat kuat macam dalam gamba ni hmm , abie rindukan sayang bannyak banyak la mmuahh . okay la ebie kita jumpa esok ye iloveyou fucking dame much ! sayang kau ketat ketat padu padu haha ! awak saya doakan hubungann kita sampai ke jannah amin . mungkin allah sengaja pisahkan kita sebab dia nak tengok betapa hebatnya cinta kita . abie percya awak adalahjodoh saya iloveyou more you love me ! mmuahh dah la ebie busuk busuk haha abie nak tido dah tunggu ebie lama lama je hmm loveyou capang mmuahhh ! bye pendek yang capang rambut dahh gugur hahaha muahhhh ! blukkk ebie capang mmuahhhh !

No comments:

Post a Comment