7 September 2014

                                                                                                                                                                                   

ebie hmm abie rindu sangat dekat awak . hmm baru berapa hari lpas kita jumpa kan . tapi abie tetap rindukan awak hmm :') andaikata awak datang sekarang abie nak pelok ebie kua kuat hmm . macam dalam gambar ni abie rindu ebie sangat sangat ! tiap tiap malam kita on the fon tapi tak pernah puaskan . hmm hari hari abbie rindukan ebie hmm . abie nak jumpa ebie hmm abie rindukan ebie banyak banyak dah . kadang kadang abie nagis sebab rindukan ebie hmm . ebie jangan nakal nakal ye abie sayang dekat ebie banyak banyak . terikasih alllah sebab balik kan awak dengan saya hmm saya bersyukur sangat . ebie nanti kita jumpa ye abie rindu ebie dah ebie ni bodo bodo je haha mmuahh . ebie jangan nakal nakal ye hmm inagt abie sorang je tau . abie sayang ebie sangat sangat . dengan nyawa saya , saya boleh main main tapi dengan awak iklhas saya mencintai awak . kalau awak tanya apa yang saya nak dalam dunia ni saya akan cakap sayaa nak awak hidup dengan awak hingga ke jannah .sayang abie sangat sayangkan awak . abie sayang kan awak lebih dari nyawa abie i love you fucking dame much ! ebie jangan nakal nakal ya hmm rindu sangat kat awak hmm . jaga diri abie tak nampak jauh . hmm sayang b pelok b cium b semuanya untuk awak sayang . jangan tiggalkan abie ye hmm b harap sagat awak jodoh abie love you sayang muahhhh sayang awak padu padu haha padu padu pun boleh muahhh sayang ebie hmm hmm mmuahhhhh !

No comments:

Post a Comment