23 August 2014

kita get back balik :) - 24/8/2014
ahh suke-suke awak saya syg awak mase sy tulis ni awak masih 
lg dgn zyda's relationshipp hhmm btway tape lha :')
tapi semalam kuar dengan awak so sweet hahha :)
merakam memacam kan hahha :") aku suka sgt biyy dpt get back dengan kau :')
kita sabar eakk mungkin ini jodoh kita balik kan ?
ape pon yg jadikite kena hadapi bersama tau biy ..
awak ingat saya tak pernah berubah sayangkan awak kalau boleh nak awak ade je dgn bby hahah :')
gila-2 la semalam tp balik aku nanges terok sebab aku tanak kau game skau 
aku ikhlas dengan kau biy :)
muuaahh :)


awak tahu selamamana pon kita tak contac kalau hati tuh ade lagi perasaan takmustahil jodoh tu datang balik :')
#aku syg kau zulizzad bin mohd nor #mat pek jual sayur ni yg aku syg sgt muaahh :*

No comments:

Post a Comment